achtergrondafbeelding

5 reacties

  1. Wilfried Luschen schreef:

    De subsidie wordt maar 4000 Euro. Weer een tegenvaller voor de particulier.

  2. Harald schreef:

    Die 6000 euro timing is inderdaad niet echt handig. Ik ga voor een Kia eNiro en die kan dan mid 2020 geleverd worden.
    Mooi niet dus, laten we nog een half jaartje langer benzine rijden.
    Dealers zijn niet helemaal voorbereid op de vraag of de auto niet een half jaartje later geleverd kan worden 😉

    Waarom hebben we eigenlijk geen belastingaftrek voor dit soort auto’s? Een omgekeerde bijtelling? Ben je gelijk af van het probleem dat een auto naar het buitenland verdwijnt, want de aftrek verdwijnt dan mee.

  3. Johan schreef:

    De overheid doet al genoeg voor ondernemers, die het toch al bepaald niet slecht hebben hier. Korting hier, subsidie daar (d.w.z. dat we allemaal meebetalen aan de auto van mijnheer BV). Wordt tijd voor meer coulance voor particulieren.

  4. peter schreef:

    Wij rijden nu al een tijd elektrisch wat ons prima bevalt maar er zijn een aantal dingen waar de regering/gemeente toch wel een regeling voor kan maken zoals de aanschaf voor een laadpaal bij huis. Deze apparaten zijn erg duur in aanschaf/installatie of is er zo’n regeling voor particulieren

  5. Henk schreef:

    Leuk die 6000 euro voor particulier als ik.
    Dus ik moet wachten tot 2021 tot ik elektrisch kan gaan rijden.
    Pech dus want ik hen een Hyundai Kona besteld op 31 augustus 2018 en die komt rond aug/sept 2019.
    Niet eerlijk dus alsje eerder schoon wilt gaan rijden.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen