achtergrondafbeelding

10 reacties

  1. Michaelappax schreef:

    Портал строительства https://mbmedicall.com ресурс для поиска информации о ремонте и строительстве. Полезные советы, технологии, инструкции и рекомендации для профессионалов и новичков.

  2. Authors Noriyoshi Takahashi, Kazuya Takeda, Yu Suzuki, Keita Kishida, Satoshi Teramura and Keiichi Jingu can you buy generic cytotec without a prescription

  3. vathili schreef:

    PMID 24852855 Clinical Trial where can i buy priligy in usa

  4. -Clemens briels schreef:

    Hoeveel is de helft van wat? Wat zijn de wegenbelasting kosten voor range rover evogue r dynamic hybride benzine

  5. Frank Bemelman schreef:

    Niemand kan 5 jaar vooruit kijken, de regering ook niet. Ik kan wel begrijpen dat ze dergelijke regelingen een einddatum geven – dan kan tegen die tijd altijd nog bekeken worden hoe de kosten van het wegennet worden verdeeld over degenen die er gebruik van maken. Kan me niet voorstellen dat over 5 jaar je ineens van 0 euro wegenbelasting gaat naar 75 euro per maand, louter omdat die electrische auto zo zwaar in gewicht is. Dus afwachten maar, het zal wel goed komen. Naarmate er meer electrische auto’s komen, zullen ze ook goedkoper in aanschaf worden. En als op enig moment 50% electrisch rijdt, is het ook niet eerlijk om die andere 50% weggebruikers volledig voor de kosten van het wegennet te laten opdraaien. Zo zal er ongetwijfeld op enig moment ook wel weer BPM op electrische auto’s komen. En dat is allemaal heel logisch ook.

  6. Adrian schreef:

    Wat is onzin, waarom moeten we wegenbelasting betalen? Na 2025 heeft een elektrische auto in NL geen zin meer om hem te bezitten. WTF. Onze eigen regering steelt alleen geld uit onze portemonnee, zelfs als u hier miljoenen verdient, krijgt u er nog steeds een hoge boete op. Dat is niet eerlijk. Nederland is het enige land in Europa waar je wegenbelasting moet betalen, dus stom ben je, ik ga in dit shit weer niet op de fiets rijden. We moeten die klootzakken in de regering veranderen, iemand die dit land echt beter maakt. Ik dacht dat als mijn auto nul CO2 heeft, het niet schadelijk is, dus het kan vrij zijn van wegenbelasting.

  7. Huizing schreef:

    Hallo zijn net terug van vakntie .Oostenrijk waar men bulten HOUT bij hun huis hebben liggen voor de winter.alles gaat daar nog op HOUT ..(dat is een schone verbrandijng geen Co2 .gas vervuild alleen maar volgens die domme mensen in Den Haag )…dat zijn mensen die hun studie op terrasje hebben afgemaakt .maar niet kunnen nadenken en geen druppel ervaring hebben ….

  8. Corneel Hendriks schreef:

    Deze regering is sowieso op geen enkel vlak betrouwbaar; het wordt hoog tijd dat er minder op die kwal van een Rutte wordt gestemd. Als er 1 persoon in deze regering zit die nog nooit een belofte echt is nagekomen is hij dat wel.

  9. Ben schreef:

    Op welk vlak is de overheid wel te vertrouwen?

    Continu wordt het volk een worst voorgehouden en als er genoeg naar de worst gehapt wordt, krijgen we de dummy.

    We stoten massaal de diesel af, maar deze zelfde auto rijdt vrolijk door in andere landen.

    Nederland wil altijd het beste jochie van de klas zijn. Allemaal over de rug van Jan met de pet.

    Het “klimaat” is een zoveelste melkkoe. Laat het volk maar investeren in warmtepompen, zonneboiler, zonnepanelen. Dan bouwen we zelf 5 gasturbine energiecentrales en de grootverbruikers (industrie) krijgen subsidie en een dikke korting op energie als zijnde grootverbruikers.

    Nu stroom leveren aan het net en je krijgt 7 tot maximaal 10 cent. Wil je je (zelf opgewekte) stroom (terug)kopen, dan betaal je gewoon weer de volle mep.

    Wordt het “milieu” hier echt beter van? Of zit er iemand maandelijks met het kwijl in de mondhoeken naar het banksaldo te kijken?

    Willen wij de vrije val qua natuur, milieu, klimaat willen remmen, dan moet er rigoureus geschrapt worden….. En dat gaat toch niet gebeuren.

    Get rich, or die trying!

  10. Gert-Jan schreef:

    Leuk dat ze zeggen dat er aanwijzingen zijn om de regeling voor elektrische auto’s door te zetten tot 2025 maar ik vindt deze regering niet te vertrouwen op dit blak. De auto die ik op het oog heb weegt 1600 kg volledig elektrisch en rij veel. Wordt niet blij van volle wegenbelasting.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen