Nieuwe naam en logo voor elektrische AutoREI
De AutoREI, het elektrische alternatief voor de AutoRAI, neemt een nieuwe naam en logo aan. Dat is de uitkomst van het geschil met de beursexploitant van de AutoRAI. De elektrische-autotentoonstelling heet nu REI, Rij Elektrisch Initiatief.
Blij dat ik elektrisch REI
De tekst ‘AutoREI 2013’ wordt ‘Blij dat ik elektrisch REI’. ‘Zo is het logo wel veranderd, maar blijft door de term REI te handhaven de knipoog naar de AutoRAI overeind’, zegt Jos van Oosten, een van de initiatiefnemers van REI. ‘Juist omdat zij het niet doen, zijn wij het wel gaan doen’, verklaart hij de gedachte achter de tentoonstelling van elektrische auto’s.
AutoRai tevreden
Omdat de AutoRAI de tweejaarlijkse autoshow heeft afgeblazen, trad het Rij Elektrisch Initiatief aan om het gat te dichten. De organisatie van de AutoRAI vond echter dat het logo van de AutoREI te sterk leek op dat van de AutoRAI. AutoRAI-woordvoerder Rikkert Graat is tevreden met de wijziging. ‘Er is nu genoeg verschil. Zo is het netjes opgelost. Voor ons is de affaire daarmee afgedaan.’
Nog geen reacties