achtergrondafbeelding

3 reacties

  1. Frans schreef:

    Een middenklasse (e-)auto bouwen kost hooguit € 10.000,- Een batterij minder dan € 100,- per KWh. Het verbruik kan zeker onder 15 KWh/100 km. Om (winter en zomer) spotgoedkoop te rijden door thuis te laden en ook nog eens op vakantie te gaan heb je dus een auto met minstens 75 KWh batterij nodig. Die auto gaat dus ‘maar’ € 25.000,- kosten..
    Helaas moet er eerst (heel veel) geld verdient worden met te dure, patserige, veel te snelle en/of zware auto’s naast “boodschappenwagentjes” zoals mijn renault zoë. Ontwikkelingskosten (en boetes voor fraude) moeten ook betaald worden..

  2. Pieter Gettemans schreef:

    Deze wagen wordt langs alle kanten de hemel in geprezen maar na een test gisteren ben ik van een kale reis terug gekomen . Qua rijgedrag viel het nog mee de stuurwielhulp begon reeds snel op mijn zenuwen te werken , op de snelweg zelfs heel vervelend want de wagen kreeg constant bijsturing naar links en naar rechts . Dit systeem kan wel uitgezet worden maar wat heb je daar dan aan . De lijncorrectie werkte wel goed maar was beter op de q4 en mach e . In de promo – spotjes wordt de ioniq 5 vaak vergeleken met de legendarische Pony , Wel dit is wat de binnenafwerking betreft heel juist . Zeer sobere materialen , sobere opbouw , knoppen en toetsen van kinderspeelgoed , kortom ” pony-afwerking ” . Mijn bestelwagen van 10 jaar terug was beter afgewerkt . Toch spijtig da Hyundai deze wagen niet wat beter en mooier had uitgerust . De buitenkant is ok behalve het grote embleem vooraan .
    Dus qua techniek een plus maar een dikke min voor afwerking .

  3. B.R. Hordijk schreef:

    Een zonnedak is, volgens de dealer in Waddinxveen, niet (meer) leverbaar. Was alleen beschikbaar voor het 45 project van Hyundai.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen