Nissan brengt met ‘The Big Turn On’ het elektrisch rijden dichterbij dan ooit
[yframe url=’https://www.youtube.com/watch?v=q1h6kU81g30′]
Invloedrijke bloggers
Nissan wil meer mensen dan ooit laten kennismaken met 100 % elektrisch rijden, en dat in slechts honderd dagen. De eerste maand van de campagne staat in het teken van een wedstrijd waarin 10 deelnemers, invloedrijke Nederlanders en bloggers, het online tegen elkaar opnemen om Turn Ons (stemmen) te winnen. De deelnemer die de meeste stemmen verzamelt, wint een Nissan LEAF. De activiteiten van de deelnemers aan The Big Turn On moeten zo veel mogelijk mensen enthousiast maken om zelf een proefrit van 24 uur te maken met de Nissan LEAF.
Nederland
De Nederlandse ‘deelnemers’ zijn Jeroen de Hooge redacteur bij DutchCowboys, Social Media-expert Martijn Duin, autocoureur Tim Coronel, trendwatcher Vincent Everts, de meest invloedrijke auto-Twitteraar Joseph Shenouda, Roderick van den Berg, eigenaar van Eco-movement, Aart van Veller, duurzaam ondernemer, Henri Stolwijk, hoofdredacteur van het oudste autoblad van Nederland (KNAC Magazine), Ridzert Beetstra, blogger bij de Amsterdamse weblog Overdose.AM en internationaal kunstenaar Daan Roosegaarde.
[yframe url=’https://www.youtube.com/watch?v=G4h1SH18czs’]
The Big Turn On
De deelnemers nemen het tegen elkaar op door films, foto’s en berichten op onder meer Facebook te plaatsen en tweets te versturen die laten zien hoe zij de Nissan LEAF ervaren. Via social media roepen zij anderen op om op hen te stemmen door het toekennen van ‘Turn Ons’, een soort ‘likes’. De succesvolste deelnemer wint een Nissan LEAF.
De avonturen van de 40 ‘influencers’ zijn te volgen op www.the-big-turn-on.nl.
Nog geen reacties