achtergrondafbeelding
Jaguar I-Pace

2 reacties

  1. Marius schreef:

    Zonder 22 kW AC laadmogelijkheid wordt het niks in Europa. Er ligt nu al een complete 11 of 22 kW AC infrastructuur met betaalbare stroom. 50 kW DC betekent omrijden en wachten op plekken waar je niet wilt zijn. Zelfs Mercedes heeft het licht gezien en introduceert voor zijn EQ een thuislader met 22 kW AC dus die kun je ook redelijk vlot laden op elke willekeurige 11 of 22 kW AC laadpaal, codeword : Destination Charging = laden waar je moet zijn.

  2. RHK schreef:

    Als deze richtprijzen ook daadwerkelijk de prijzen worden die de consument mag aftikken dan zal het geen verkoophit worden.
    Een normaal formaat auto met een actieradius die in de praktijk 2-4 keer kleiner is dan een gemiddelde brandstofauto tegen een prijs die 3 tot 4x hoger is, om nog maar niet te spreken van de kilometerprijs en andere beperkingen van electrisch rijden. En dan vinden we het nog steeds gek dat electrisch rijden geen vlucht neemt?


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail

Hallo! Deze website maakt gebruik van cookies

Je kunt hier aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke (functionele) en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Die staan dus altijd aan. Voor een perfect werkende website – dus inclusief embedded content als video’s – kun je het beste alle vakjes aanvinken. Hoe dan ook: veel plezier! Lees onze volledige privacyverklaring hier.