achtergrondafbeelding
Mitsubishi Outlander PHEV MY2019

6 reacties

  1. Nick schreef:

    Hoi Patrick,

    wij halen ook nog geen 30 echte kilometers volledig elektrisch. Of je moet zonder airco en zonder kachel gaan rijden. Verschil tussen winter en zomer is groot. Scheelt meer dan 10 echte elektrische kilometers. Auto rijdt verder prima, benzineverbruik is niet laag maar ook niet erg hoog voor zo’n grote auto.

    Wij laden en auto elke nacht zodat hij volledig geladen is, per week rijden we toch meer dan 300 km elektrisch.

  2. Patrick schreef:

    Ik heb een outlander PHEV sinds augustus en ben eigenlijk teleurgesteld in het aantal km elektrisch rijden. Op dit moment kom ik met moeite aan 20km puur elektrisch rijden wat toch wel heel erg laag is.
    Heeft nog iemand deze ervaring of zou er iets met de accu aan de hand zijn. In de garage vinden ze dit normaal, ik niet.

  3. Arjan schreef:

    Ik vraag mij af of het haalbaar en interessant zou kunnen zijn om met behoud van garantie deze auto op LPG te laten rijden?

  4. michel schreef:

    Beste auto ever gehad , na mercedes e klasse etc, betrouwbaar en een super fijn rijdende auto die super betrouwbaar is en ultra lage onderhoudskosten heeft
    dat is bij de bekende Duitse merken wel anders.
    Verbruik van een op benzine rijdende suv is heel redelijk, wel erg jammer dat ze er niet een giga grote accu in leggen van bv 60 kw of meer.
    Dan was het echt een +++ geweest.De electro aandrijving is mega en maakt de auto uiterst snel en comfortabel.
    nu overgestapt op een Jaguar I pace en de rijdt niet lekkerder of comfortabeler dan een Outlander Phev en dat wil wel wat zeggen en dan heb ik het over het oude model phev.

  5. Henk Schuster schreef:

    Ik rijd nu 5 jaar een PHEV en naar alle tevredenheid.
    Sta op het punt een 2019 Instyle te kopen.
    Geen reden gevonden het niet te doen na het rijden van het 2019 type S.
    Ik durf de Instyle wel aan.

    Probleemloos 5 jaar met 155.000 km op de teller gereden.
    Benzine verbruik inderdaad niet laag, maar voor een dergelijke auto qua ruimte en gewicht echt niet gek bij 132 km per uur: 8 liter op 100 km = 1 op 12,6
    Soms zelf 7 l. op 100 km.
    misschien gaart dat beter nu de nieuwe tot 135 km/u elektrisch kan rijden…..
    Succes Jan met je beslissing.

  6. Jan van Capelleveen schreef:

    Ze hebben het maar weer gefikst bij Mitsubishi. Ik bezit sinds 2012 een Mitsubishi Outlander 2,4 AWD in Style. Dit is mijn 25ste auto vanaf 1960! Veel, heel veel kilometer gereden in diverse merken, maar altijd de wat grotere comfortabele auto’s. Sinds mijn pensioen zijn mijn jaarlijkse kilometers beperkt tot ca. 6.000. Wat ik wil opmerken is dat mijn huidige Outlander de fijnste auto is die ik ooit heb gereden. Lekkere hoge zit, comfortabel en een goede caravantrekker. Hij lust echter wel een beetje benzine (1 : 10). Zou ik nog overgaan op de 2019 PHEV? Wie kan adviseren laat het maar weten.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen