achtergrondafbeelding

7 reacties

  1. Afferbfug schreef:

    The educational materials will be developed by Zeneca and the National Cancer Institute NCI, which helped fund clinical trials and supported the new indication where to buy cialis online Inhibition of MAPK and PKB by both drugs together was not much greater than that achieved with lapatinib alone in MCF 7 pr and ZR 75, yet cell cycle inhibition was significantly greater with both drugs together

  2. Michiel schreef:

    Allemaal waar, en elektrisch rijden is absoluut de toekomst. Maar dat fast chargen hebben we niet zomaar geregeld. Het is zeker mogelijk om in de nabije toekomst veel sneller op te laden zodat je na een kwartier laden alweer zo’n 500 km kan rijden. Helaas is in geen enkel land het elektriciteitsnetwerk geschikt hiervoor. Ter illustratie: een normaal huis aansluiting is ca 17kw (3x25A bij 230 volt). Er zijn natuurlijk huizen met een kleinere of grotere aansluiting, maar dit is de standaard. Een Jaguar i-Pace heeft 100kw DC fast charge capaciteit (0-80% opladen in 45 minuten. 80% accu = ca 65% actieradius). Een accu die dergelijke prestaties in 15 minuten levert heeft dus 300kw DC laadstroom nodig. Dat wil zeggen 300/17= ongeveer de aansluitwaarde van 17 gemiddelde huizen bij elkaar. Stel je voor dat 1 op de 4 huizen een dergelijk laadstation voor de deur of op de oprit wil hebben…. Nou dan is de netbeheerder nog wel even bezig.

  3. Tesla schreef:

    2 liter op 100 kilometer is niet goedkoper maar ongeveer gelijk aan de prijs van elektra. Daarvoor heb je wel extra onderdelen, onderhoud e.d..
    Ik zie het voordeel niet.

  4. E. Hendriks schreef:

    Binnen niet al te lange tijd zal je ook voor elektrisch auto’s wegenbelasting moeten betalen.
    Dat zij nu niet hoeven te betalen merkt de overheid door de stijgende verkoop steeds meer.
    Ben wel benieuwd naar de volledige specs van deze tesla.

  5. Peter schreef:

    Wat een triste vertoning. Get a life! .)))

  6. Bram schreef:

    Met die getallen is zelfs opladen uit een kolencentrale al beter dan rijden met een benzinemotor. En er zijn batterijen in ontwikkeling die bij een fast-charge station in enkele minuten zijn opgeladen. Dat gezegd denk ik dat een hybride minder stroom verbruikt dan een full-electric die met al die accu’s nog zwaarder is.

  7. Emile Swaab schreef:

    Goed idee. Afgekeken van BMW die in 2013 uitkwam net de i3 hybride. Voor de Tesla hybride moet echter wel wegenbelasting betaald worden.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen