Social Media-campagne voor Mitsubishi i-MiEV
Normaal spendeert de Amerikaanse tak van Mitsubishi zo’n 15 procent van het marketingbudget aan online reclame en Social Media-promotie. Volgens Mitsubishi-topman Greg Adams past het inzetten van nieuwe media bij het promoten van een nieuw model met een elektrische aandrijflijn. “We spenderen de helft van het beschikbare marketingbudget voor promotie van de i-MiEV aan online marketing en Social Media. Er is onder meer een Fanpage op Facebook aangemaakt waarop uniek materiaal over de auto te vinden is. De informatie is pas te zien zodra de bezoeker de pagina ‘liked’,”aldus Adams tegenover Automotive News. Inmiddels heeft de Amerikaanse Mitsubishi i-MiEV Facebook-pagina meer dan 3.000 fans.
Lees ook:
In 2012 twee nieuwe voordeligere Mitsubishi’s i-MiEV
Mitsubishi wil plug-in hybride ASX en Outlander
Mitsubishi wil verkoop i-MiEV opvoeren
Original post blogged on b2evolution.
Nog geen reacties