achtergrondafbeelding
Kia e-Niro

9 reacties

  1. sugar defender ingredients For several years, I’ve battled unforeseeable blood sugar swings that left me
    feeling drained and lethargic. However considering that incorporating Sugar my
    energy degrees are currently steady and consistent,
    and I no longer hit a wall in the mid-days. I appreciate that it’s a mild, all-natural strategy that does not
    come with any kind of undesirable adverse effects. It’s truly transformed my day-to-day
    live. sugar defender reviews

  2. Sugar defender reviews As somebody that’s always been cautious about my blood sugar, discovering Sugar Protector has actually been a relief.
    I feel so much more in control, and my recent check-ups
    have actually shown favorable enhancements.

    Recognizing I have a reliable supplement to sustain my routine offers me satisfaction. I’m so happy for Sugar
    Protector’s influence on my health and wellness!
    sugar defender ingredients

  3. If you possibly can still find the original negatives of your images, use them as an alternative of prints because they do not tend to fade and harm as shortly.

  4. eco blankets schreef:

    Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I’m not seeing very good results. If you know of any
    please share. Thank you! I saw similar article here: Eco bij

  5. DuaneLag schreef:

    It’s great when older ladies have sex with young guys. These cougars love crazy and kinky entertainment, and you could check out a ton of galleries with mature nude girls doing all sorts of naughty factors. The mature women in these steamy photograph sets really enjoy giving head to the young guys, especially before getting into their pussies and asses. Some happily older girls even enjoy taking large black dicks in interracial gangbangs. In addition they enjoy taking charge by getting on a guy’s face or getting scorching Nude lesbian encounters with girls who could virtually be their daughters

  6. Frank van Leeuwen schreef:

    ik lees hierboven dat er in 2020 ook nog auto’s leverbaar zijn die 4% bijtelling hebben, klopt dat?
    ik dacht nl dat alleen in 2019 nog 4 % bijtelling berekend werd en 2020 8% berekend wordt.

  7. hans schreef:

    De bijtelling is ooit eens verzonnen om mensen met of zonder een lease auto, gelijk te trekken in hun uitgave voor een auto. M.A.W. de mensen zonder een lease auto betaalden hun auto helemaal zelf, en de mensen met een lease auto die kregen hem (helemaal in het begin gratis) en dat werd niet geien als inkomen. Affijn nu worden de mensen zonder een lease auto weer benadeeld t.o.v. de lease autorijder.

    De overheid had het voordeel bij de bedrijven moeten leggen en niet bij de bestuurder.

    En benadeelde prive auto rijder, die straks met een eventuele kilometer heffing weer genaaid wordt

  8. Joos Caris schreef:

    Ergens gaat het tamelijk fout met de Tesla 3. Deze is in 2019 al leverbaar, wat heet al, en de meeste vallen in de mix-bijtelling.
    De longrange komt voorlopig boven de 50K uit volgens mij, en heel wat boven die 50K
    De Kia Soul komt in 2019 met een 39.2Kwh batterij, die uit de Kona.
    De Ioniq komt in 2019 met een 39.2Kwh batterij, uit de Kona.

    In 2020 komen diverse Chinese auto’s op de Europese markt.
    Vanaf 2019 komt de E-Go uit Aachen.
    Ik mis de Sion of hoe de zonnepaneelauto heet.
    De Lightning komt in 2019 in de mix-bijtelling uit Helmond.
    In 2020 komt de Volvo XC40
    De Polar 2, of hioe hij uit gaat heten van het Volvoconcern komt eind 2019, begin 2020 volledig Electrisch.

    Dus op het eerste gezicht mis ik nog wel wat. Verder komt er nog een Twizy achtige auto, even de naam kwijt.
    In 2020 Komt Dyson, van de stofzuigers mer de eerste EV (Al zou het me niet verwonderen als deze later pas echt leverbaar wordt).
    Er komen in 2019 en 2020 minstens 3 Volkswagens in de I.D. serie.

  9. Theo Marijnissen schreef:

    Een mooi overzicht, alleen bij de range/actieradius is gebruik gemaakt van de verouderde en onjuiste NEDC meetmethode. Inmiddels is er een nieuwe meetmethode, WLTP die al beter in de richting komt van de practische actieradius, die dus nog lager is.
    Het is zeer misleidend in dit artikel de NEDC cijfers te gebruiken, zo komen orienterende rijders snel van een koude kermis thuis als ze overgaan tot de aanschaf van een EV.
    U kunt beter kijken naar de volgende site: https://ev-database.nl/ waar de practische actieradius vermeld staat.

    Ik zie de aanpassing op de site tegemoet.

    O ja, ik rijd een Nissan Leaf 2.0; actieradius 200-250 kilometer; blijkt uit de praktijk.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen